Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ons team is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag. We proberen alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Ga snel naar

Algemene vragen

Wij zijn gevestigd in de Meiveld 113 in Veldhoven.

U kunt ons telefonisch bereiken op 040-7370208 of stuur uw vraag naar info@phonestop.nl

Maandag: 11:00 – 18:00
Dinsdag: 10:00 – 18:00
Woensdag: 10:00 – 18:00
Donderdag: 10:00 – 18:00
Vrijdag: 10:00 – 19:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Zondag: Gesloten

Op 50 meter loopafstand van de winkel is een parkeerplaats waar u maximaal 2 uur gratis kunt parkeren.

Ja, wij helpen u graag op een breder gebied, of het nou om vragen gaat over uw telefoon of tablet reparatie of hoe u een back-up maakt we staan u graag te woord.

Voor de reparatie

Nee dat hoeft niet, maar dit raden wij wel aan. Als u zonder afspraak langskomt, bestaat de kans dat u wat langer moet wachten. Wilt u niet wachten? Maak dan een online afspraak.

Ga naar de overzichtspagina en vindt uw model. Vanaf daar kunt u vervolgens doorklikken naar het maken van een afspraak. U kunt precies het tijdvak kiezen wanneer u langs wilt komen, dan staan we op dat tijdstip voor u klaar.

In de meeste gevallen zijn onze reparaties klaar-terwijl-u-wacht. Mocht het voorkomen dat een reparatie langer duurt overleggen wij dit eerst met u.

Er zijn een hoop verzekeraars en allemaal houden ze verschillende voorwaarden aan. Het is belangrijk dat u bij uw eigen verzekeraar nagaat of de specifieke schade vergoed wordt. Wij kunnen u voorzien van een gratis offerte. De reparatiekosten kunt u achteraf zelf claimen bij uw verzekeraar met de factuur.

Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden. Geen een reparatie is voor ons te gek!

Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten. 

Tijdens de reparatie

In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen wij dit eerst met u.

Wij maken gebruik van originele onderdelen, tenzij anders is aangegeven.

Garantie & Verzekering

Standaard heeft u 6 of 12 maanden garantie reparatie. De garantie geldt niet wanneer de klachten over een uitgevoerde reparatie komen door:

  • Eerdere schade, zoals val- of waterschade
  • Doordat u zelf heeft geprobeerd de klachten te herstellen
  • De garantie is ook niet geldig bij val-, vocht-, stoot- en drukschade na de reparatie.

Ja, na de reparatie maken wij graag een factuur op voor uw verzekering.

Type / Model

  1. Ga naar ‘Instellingen’.
  2. Klik op ‘Algemeen’ en vervolgens op ‘Info’.
  3. Bij ‘Modelnaam’ staat welk model iPhone u heeft.
  1. Ga naar ‘Instellingen’.
  2. Klik op ‘Algemeen’ en vervolgens op ‘Info’.
  3. Bij ‘Modelnaam’ staat welk model iPhone u heeft.
  1. Ga naar ‘Instellingen’.
  2. Scroll helemaal naar onder en klik op ‘Toestel info’.
  3. Bij ‘Modelnaam’ staat welk model toestel u heeft.
  1. Ga naar ‘Instellingen’.
  2. Scroll helemaal naar onder en klik op ‘Toestel info’.
  3. Bij ‘Modelnaam’ staat welk model toestel u heeft.

Device of reparatie niet gevonden?

Kunt u uw device en/of reparatie niet vinden? Laat het ons weten en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Acer
Alcatel
Asus
Blackberry
BQ
CAT
General Mobile
Google
HTC
Lenovo
Microsoft
Vodafone
Wiko
ZTE