Ruilen en retourneren

Ruilen en retourneren

Bent u niet tevreden over de aankoop van uw product(en)? Werkt het niet naar behoren? Dan is ruilen of retourneren bij ons geen probleem. U stuurt een mail naar info@phonestop.nl en we lossen het samen op.

  • U kunt tot 14 dagen na ontvangst van uw product(en) ruilen of retourneren.
  • Wilt u het product omruilen of een tegoedbon ontvangen t.w.v. het aankoopbedrag? Dan vergoeden wij de retourkosten.
  • Wilt u liever het aankoopbedrag terug? Dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. Deze kosten bedragen € 4,95. Na ontvangst van uw retour boeken we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.
  1. Download hier het retourformulier, print het formulier en vul deze zo volledig mogelijk in.
  2. Stuur het product samen met het volledig ingevulde retourformulier terug in de originele verpakking. Zonder retourformulier kunnen wij niet achterhalen van wie de zending afkomstig is en is terugbetaling niet gegarandeerd.
  3. Maak eenvoudig een retourlabel aan via:

    DHL:
     https://my.dhlparcel.nl/pwa/shipment/package
    PostNL: https://jouw.postnl.nl/?pst=directpakketversturen#!/versturen/details
    Heeft u ervoor gekozen om uw product(en) te ruilen of liever een tegoedbon? Wij boeken de retourkosten terug op uw rekening.
  4. Lever de zending in bij een DHL of PostNL punt.
  5. Wij sturen een ontvangstbevestiging, zodra wij uw retour hebben ontvangen.

Phone Store Rosmalen
Vreeburg 6
5241 EJ Rosmalen
Nederland

  • Het zoekraken van de retourzending is uw eigen risico.
  • Het product(en) dient binnen 14 dagen na ontvangst van uw aankoop geretourneerd te worden.
  • Het product(en) is compleet, onbeschadigd en bevindt zich voor zover mogelijk in de originele verpakking.
  • Wilt u een product(en) ruilen dan vergoeden wij de retourkosten en wordt het vervangende product gratis toegestuurd.
  • Wilt u een product terugsturen en uw geld terug ontvangen dan komen de retourkosten van € 4,95 voor uw eigen rekening.

Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. Er zijn enkele uitzonderingen:

  • Producten die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt zoals screenprotectors (mits de verpakking niet is geopend).
  • Producten die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
  • Merkproducten waarvan de verpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.

Producten die om hygiënische redenen niet retour gestuurd kunnen worden. Bijvoorbeeld oordopjes, koptelefoon en draadloze oortjes, tenzij de verpakking nog gesealed is.

Device of reparatie niet gevonden?

Kunt u uw device en/of reparatie niet vinden? Laat het ons weten en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Acer
Alcatel
Asus
Blackberry
BQ
CAT
General Mobile
Google
HTC
Lenovo
Microsoft
Vodafone
Wiko
ZTE