Hoe kunnen we je helpen?


Heb je een vraag of probleem? We helpen je graag verder!

Nijmegen.


Passage Molenpoort 28a
6511 HW Nijmegen

024 669 0309

nijmegen@phonestop.nl


Openingstijden


Maandag: 10:00 - 18:00

Dinsdag: 10:00 - 18:00

Woensdag: 10:00 - 18:00

Donderdag: 10:00 - 21:00

Vrijdag: 10:00 - 18:00

Zaterdag: 10:00 - 17:00

Zondag: 12:00 - 17:00

Veldhoven.


Meiveld 113
5501 KE Veldhoven

040 737 0208

veldhoven@phonestop.nl


Openingstijden


Maandag: 11:00 - 18:00

Dinsdag: 10:00 - 18:00

Woensdag: 10:00 - 18:00

Donderdag: 10:00 - 18:00

Vrijdag: 10:00 - 20:00

Zaterdag: 10:00 - 17:00

Zondag: Gesloten

Veelgestelde vragen.

1. ⁠Vul het verkoopformulier in* op onze website. Je ontvangt direct een schattingsprijs en een printbaar verzendlabel. De verzendkosten zijn volledig voor onze rekening.

2. ⁠Verpak je telefoon zorgvuldig*. Als je de originele doos nog hebt, voeg deze dan zeker toe. Heb je de doos niet meer? Geen probleem, het is niet verplicht en heeft geen invloed op de prijs. Stuur geen andere accessoires zoals opladers of oordopjes mee, want deze kunnen we niet doorverkopen of terugsturen.

3. ⁠Verzend je telefoon* binnen 1-3 werkdagen. Na ontvangst inspecteren we je toestel binnen 3-5 werkdagen.

4. ⁠Betaling*: Komt de conditie van je telefoon overeen met wat je hebt opgegeven? Dan maken we het bedrag direct naar je over. Als er afwijkingen zijn, nemen we contact met je op met een nieuw voorstel. Je kunt dit accepteren of je telefoon gratis laten terugsturen.

* Let op: de schattingsprijs is tot 2 weken na het invullen van het verkoopformulier geldig. Zorg er daarom voor dat je je telefoon binnen deze termijn opstuurt.

Begin met het invullen van het verkoopformulier op onze website. Je ontvangt van ons een prijsopgave en een door PhoneStop betaald printbaar DHL-verzendlabel. Verpak je telefoon zorgvuldig in een doos en een gewatteerde envelop en bevestig het label. Je hoeft geen accessoires mee te sturen. Zodra wij je telefoon hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd en geïnspecteerd. Als de telefoon in dezelfde staat is als vermeld op het verkoopformulier, gaan we over tot betaling. Als de telefoon niet overeenkomt met het verkoopformulier, laten we je de nieuwe prijs weten. Je kunt ervoor kiezen om de nieuwe prijs te accepteren of om je telefoon gratis terug te laten sturen.

Nee, om je telefoon door ons te laten inspecteren, moet deze ontgrendeld zijn van een netwerkprovider. Als je denkt dat je telefoon vergrendeld is, neem dan contact op met je provider om de telefoon te laten deblokkeren.

1.⁠Zoek mijn iPhone (FMI) is uitgeschakeld. 2.⁠De telefoon volledig is gewist. 3.De telefoon niet is vergrendeld bij een serviceprovider. 4.⁠De SIM-kaart is verwijderd. Verpak vervolgens de telefoon in een doos en een gewatteerde envelop. Plak het door ons verstrekte DHL-verzendlabel op het pakket. Daarna kun je bij DHL-servivepiont afgeven.

Nee, het is belangrijk dat je de telefoon met DHL verzendt, met behulp van het verzendlabel dat wij aanleveren. Gebruik geen andere koeriersdiensten zoals Bpost of PDP Parcel, omdat wij de verzendkosten dan niet kunnen vergoeden en jouw pakket niet kunnen traceren via deze diensten.

Als je het verkoopformulier hebt ingevuld maar besluit je telefoon niet aan ons te verkopen, kun je simpelweg afzien van het verzenden van de telefoon, waardoor de verkoop automatisch wordt geannuleerd. Heb je je telefoon al verzonden, dan kun je de verkoop annuleren zolang de telefoon nog niet is geïnspecteerd. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

De geschatte prijs wordt berekend op basis van jouw beschrijving, de staat van de telefoon en de kosten voor eventuele reparaties. Het model van de telefoon en de batterijcapaciteit kunnen ook invloed hebben op de prijs. Deze geschatte prijs kan veranderen na inspectie. Als de staat van de telefoon niet overeenkomt met de beschrijving op het verkoopformulier, zullen wij je informeren over een nieuwe prijs. Houd er rekening mee dat de aangeboden prijs maximaal 14 dagen geldig is na het invullen van het formulier.

Als je niet tevreden bent met de eerste prijsschatting, kun je ervoor kiezen om je telefoon niet aan ons te verkopen. Nadat we je telefoon hebben geïnspecteerd en deze in slechtere staat blijkt te zijn dan aangegeven op het verkoopformulier, nemen we contact met je op met een aangepast bod. Je kunt dit bod accepteren of we sturen je telefoon terug.

Wij bieden onze klanten de mogelijkheid om hun oude iPhones in te ruilen bij de aanschaf van een nieuw toestel. Op deze manier kunnen ze upgraden en een eerlijke waarde voor hun oude toestel ontvangen.

Helaas kopen we geen modellen ouder dan de iPhone 8.

We informeren je via e-mail over de status van je verkoop. Als je geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan je ongewenste e-mailmap. Ontvang je nog steeds geen bericht, neem dan contact op met onze klantenservice.